måndag, augusti 31, 2009

Jaaaaaa!!!!!

Jag har alldeles nyss beställt Winnerbäck-biljetter. 5/12 i Läkerol arena. Kommer bli himla skoj tror jag, har bara sett honom en gång förr på Liseberg för typ hundra år sen. En regnig (nähä, i Göteborg???) sensommarkväll. "-Hallåja, hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?" Inledde han med vill jag minnas.

Idag har jag varit på SBC (Söderhamns BeroendeCentrum) och tittat hur det går till där. Fantastiska människor där, både de som jobbade och patienterna som var öppna och vänliga nog att låta mig vara med på deras ibland väldigt personliga möten. :o) Trivdes kanon och längtar nästan tills imorgon när jag ska dit igen.

Imorgon blir det även en ny förändring... jag har hela veckan haft huvudvärk, noll energi och dåligt humör av de här jävla Allévo-krafset som jag tvingar i mig. Imorgon ska jag ge LCHF-metoden en ytterligare (och sista) chans!! Håll tummarna för mig! Min fina fina klänning måste ju sitta lite bättre 31 oktober har jag tänkt. Vågen har Thomas gömt (på min begäran) så jag får ta till gamla, kära måttbandet för att försöka följa eventuell minskning. Funkar ju bra det med, nästan bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar