fredag, juni 05, 2009

Sommarlov!!!









Nu är sista tentan avklarad och jag har gått klart mitt första år på högskolan. I höstas när jag började trodde jag inte att jag skulle komma så långt, för allt kändes så himla svårt. Men nu är jag där: ett år klokare, ett år närmare socionomexamen, ett år "rikare" på CSN-lån... Det känns skönt att ha avklarat försat etappen, även fast jag älskar pluggandet och på ett sätt ändå inte vill att det ska ta slut på det.

Nu har jag "sommarlov" i tre dagar inna sommarkursen börjar. ^^ Så jag önskar er en trevlig sommar!




4 kommentarer:

  1. liksom jag en snabbis med sommarlov, innan fas två begins. Men men, sånt är livet.... Jag håller mina små tummar så de är alles blåa nu, jag vill iiiiiin!

    SvaraRadera
  2. Ja, sånt är livet för det mesta. :o) Ja, jag håller ett par tummar jag med!

    SvaraRadera