tisdag, juni 16, 2009

Fy faaaan

Jag har nästan inte sovit nåt alls inatt, är så trött idag att jag knappt vet vad jag heter... Suttit i Gävle i en obekväm stol hela dagen så ryggen värker. :o( Ska strax ta en promenad, bara gubben kommer hem från sin photo-shoot (han är ju i det närmaste rockstjärna numer vet ni...^^). Sen blir det lite kvällsfika med fil och salamimacka innan det är dags att krypa till kojs. Ska bli såååå skönt!

Kaffebryggaren fungerade utmärkt, fast jag råkade överdosera aningens så kaffet visste verkligen var det tog idag! Behövdes ju iofs...

Tvättnötterna funkade bra de med, utom på svettlukt t.ex på träningströjor. Läste tips om att skvätta i lite ättika i tvättmedelsfacket för att slippa det! Annars får man väl helt enkelt tvätta svettkläder för sig med vanligt tvättmedel. Kör man 4 av 5 maskiner med nötter så vinner ju miljön mkt på det ändå! Tvätten kändes ren och fräsch i övrigt, utan slemmiga rester från kemikalier. Den kändes mjuk och doftade gott av de få dropparna citronolja jag skvätte i sköljmedelsfacket. :o) Jag rapporterar väl vidare imorrn hur den känns när den är torr! Ska köra en maskin med handdukar och strumpor imorrn med, så får vi se hur nötterna klarar det... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar