torsdag, juni 11, 2009

Ensam hemma

Ungen är på dagis, pappan på fackutbildning med jobbet på Folkan. Jag sitter ensam och tittar ut på regnet och pluggar. Dimebag måste vara inne fast han har fått en egen, fin dynamitlåda inredd och klar för utevistelse på balkongen. Men vad ska han ut och göra i denna kyla? Snart kommer mormor hit före jobbet en sväng, jag ska hinna läsa några sidor till innan dess. Jag har pysslat med lite samvetstankeställare på sidan av min blogg, familjepresentationen fick stryka på foten...

Har även beställt tvättnötter idag, ska bli spännande att se om de är så bra som alla påstår. Är de det tycker jag att alla ska skaffa såna! De spar Moder Jords vatten och de ska visst spara våra pengar med. Råkade halka med ett par handgjorda, ekologiska tvålar med i beställningen med... ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar