måndag, juni 15, 2009

Another day in quicksand

Idag är det måndag igen, pappan och ungen är lediga så jag sitter hos Bobbo och pluggar. Försöker läsa så mkt som möjligt så jag kan bli klar med dessa böcker den här veckan. Nästa är det väl tänkt att vi ska dra igång med uppgifterna. Mamma är här och städar och väsnas... men jag sätter på mig mina hörlurar och stänger ute omvärlden med min kära musik! Ibland tar jag en paus och tutar lite i min flöjt, det är svårt... Särskilt för mig som fan inte ens kan noter! :o(

Imorse for min perkis i golvet och blev helt ramsned och skramlade när man skakade på den. Snälla sambon har redan införskaffat en ny kaffekokaranordning åt mig! Nån bryggare som både kunde mala bönor och koka vanligt pulver. Lät spännande, får prova den imorrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar