onsdag, maj 20, 2009

Kort vecka!

Den här veckan blir himla kort den va? Röd dag imorgon redan, när fan ska man hinna plugga liksom?? Fast jag kommer nog att plugga heldag imorgon och halv på fredag ändå jag... Ska ju bort i helgen så! Åker på Ålandskryss med Sussie + 2 till lör-sön. Skoj!! Bara jag inte får båt-panik och inte törs sova nu då, jag är lite skeptisk mot hav sådär jag.

Idag ska jag till Heden, vi ska ha gruppträff och lösa lite gruppuppgifter som vi har fått. Skönt att få sånt överstökat. Igår var vi i Gävle på föreläsningar, en lärare var sjuk så det blev lite mokastningar och förkortningar o dyl. 2 timmar lunch bl.a, mindre skoj... vi satt som slöhögar och blundade i soffor i korridoren allihop. Jag tror till och med Anna somnade en stund ;o) , det kan då inte jag! Jag har skitsvårt att slappna av på andra ställen än i min egen lilla säng.

Jag var och kikade på Dimebag nyss, han såg besviken ut för att han inte fått nåt grönt idag... bara pellets och hö fanns att tillgå. (han HAR ju faktiskt en grästuva han kan äta på med om han vill). Han ska ju äta av allt sa de ju, så jag är lite rädd att skämma bort honom om han får grönt varje morgon så han kan äta sig mätt på det. Klurigt det där med sköldpaddsmatning...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar