fredag, mars 06, 2009

Volbeat

Alltså, jag har en ny kärlek: VOLBEAT!!! De är helt fantastiskt bra, inte bara den där låten utan typ alla! Ja, jag vet att det är lite "nu-metal" varning, men va fan. Ibland får man släppa lite på sina konventioner och bara gilla läget.

Jag har varit och sett på inspelad föreläsning med vår ytterst segtråkiga psykologilärare idag, sen har jag pluggat lite hemma på em. Men nu får det vara helg va? Ska gå och hjälpa Cocken med den stora plastsäcken med 10 kg köttfärs som ligger i köket. Han är så tafatt när det gäller att få plats i frysen ;o) behöver nog lite hjälp av ett proffs tror jag.

Ikväll blir det fortsättning på mexiveckan med kryddstark laxfilé (jaaaa, jag veeeeet att man inte ska äta odlad fisk för det går åt 2 kg småfisk för att få fram foder till 1 kg fisk!!) och när Skruttet lagt sig ska hanses föräldrar se på Jönssonligan. Försökte "få tag på" Stieg Larsson filmen där som Kattis sa var så bra, men det var lögn i helvete det... Får bli Jönsson då som vi "hittade" mycket lättare. ^^

Nä, köttfärsen kallar (se, den är färsk med- ropar än!)

1 kommentar:

  1. Vaaaa menar du?! hitta du inte filmen eller va den inte bra???? den va iaf superbra så d så!

    SvaraRadera