onsdag, mars 04, 2009

Trött

Usch vad trött i ögon och skalle jag börjar bli. Har läst och läst nästan utan uppehåll sen imorse. Tog en paus och åt halva min matlåda bara, har just ingen aptit. Druckit kaffe har jag gjort iallafall, är pinknödig tp hela tiden. Rackarns, måste strax gå igen.

Undrar om Skruttet sovit nån middag idag? Det verkar vara slut på den eran nu liksom... Skönt på ett sätt, men trist när han blir så kvällstrött. Är ju i det närmaste omöjligt att komma iväg nånstans på kvällarna när han inte sovit, men det reder väl upp sig med tiden det med antar jag som allt annat. :o)

Jag lysnar på www.radioline.se, skitsmart grej, man bara skriver in en artist/grupp i den lilla rutan och trycker på spela så drar det igång! Just nu har jag KSMB inskrivet, så det levereras svenska punkdängor på löpande band. Visst, allt är inte bra men då är det bara att trycka fram till nästa låt. Skööööönt att slippa all hjärnplågande radioreklam med!

Nej, nu: kisspaus och sen ska jag lägga mig på golvet och läsa lite mer.

Soundtrack: "Reptilens tankar" - Charles Hårfager

1 kommentar:

  1. ak tipsade mig om lastfm.se också bra radiokanal.. skriv in artist och de spelar liknande artister.. .kan ibland bli helt knasigt men det beror ju på vad det är "labelade" som liksom...
    /kajsa

    SvaraRadera