måndag, mars 02, 2009

Meen va fan!

Jag börjar få mer och mer svid och kli i halsen och bak i näsan. Förbannat, jag har ju föreläsning imorgon och har inte alls tid att ligga å slöa i nån jävla sjuka! Fan!!

Vi har kollat på Familjen Annorlunda och förfasats/chockats/retat upp oss på dem i vanlig ordning. Den där jävla konstnärsnuckan skulle jag vilja ta ett allvarligt snack i en mörk gränd med... hon ska ge fan i att visa halva rövskreva i TV varenda jävla måndag. Annars ska hon få på moppo!!

Nu ska jag nog gå och lägga mig, känner mig branog mör och hängig. Fick sms av Lisa för ett tag sen, hon är på Gävle sjukhus och undersöker sin mage. Hade inte fått veta nåt vettigt än, så vi håller tummarna för att de får nån klarhet under morgondagen och att det inte är nåt farligt! Kattis och jag har ju klarat av varsin sten-sort så hon får hitta på nåt eget! ^^ Nä, men allvarligt talat så håller vi tummarna för att allt är bra såklart...


God natt och sov gott. /Slut som artist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar