söndag, mars 08, 2009

Can´t sleep...

Jag vet inte hur många gånger jag har varit vaken inatt, halsen värker så in i helvete. Jag kan knappt ens hosta för då känns det som om strupen ska slitas sönder typ... Jag gav upp nyss och klev upp för att inte störa de andra och för att kliet i halsen brukar vara värre när man ligger ner. Nu sitter jag uppkrupen i soffhörnet och börjar inse: Jag är sjuk, riktigt sjuk nu! Det i veckan var bara nåt småtjafs i "väntan på" liksom. Nu är det the Real Deal och jag kommer att missa föreläsningen på måndag, samt säkerligen resten av veckans planerade aktiviteter med... Blir att sitta/ligga hemma och plugga själv istället. :o( Pitten, inte NU!!! Fast iofs, bättre nu än till tentan förstås... och bättre nu än till D.A.D förstås... Men ändå, jag blir så less. Det gör så förbannat jävla ont i halsen och det känns som om febern stiger. Hoppas, hoppas, hoppas Skrutten har immunförsvar nog för att klara sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar