torsdag, mars 05, 2009

Äntligen plusgrader!!!

Ojojoj, vad jag längtar efter vår nu! Efter fågelkvitter, takdropp, knastrande grus, skitlukt ute, alkisar på parkbänkarna, värmande vårsol osv osv... Jag är less på vinter, kyla oxh snö! Vintern har varit kanonfin i år verkligen, men nu får det räcka. Nu kan den släppa taget.

Idag ska vi boka rum på vandrarhem till D.A.D- konserten 4/4, bussen bokade Thomas redan igårkväll tror jag. Alex "vandrarhem" hos farmor är fixat redan. ^^ Ska bli så kul att komma iväg, gå på Bamboo och kanske nån bio!

Nu ska jag fortsätta läsa, har två kapitel till att plöja innan föreläsningen på måndag. Fan, jag känner mig konstant stressad av pluggande... måste sitta ikväll med känns det som! Och heldag imorgon fast det är fredag, kan inte hjälpas... Vi ska se den missade föreläsningen sen i tisdags på fm, så det försvinner ju lite tid då. :o( Får se om jag har tid/ork att gå ens. Känner mig sämre i förkylningen idag tyvärr.

1 kommentar: