tisdag, februari 24, 2009

Semlisar!!

Snart kommer Skruttet och pappan hem från dagis+affären. De har semlor med sig, i år blir det faktiskt köpta istället för hembakta. Mest för att jag ändå inte får äta mer än en helst... gör man egna blir det så lätt en varje tisdag länge... Inte bra! Ikväll skall jag dock unna mig en dylik. Får botgöra med en stund på Crosstrainern senare! ^^

Har pluggat klart för idag, översatt en sammanfattning och läst klart ett kapitel. Ikväll blir det en pluggsession till med mera läsning. Känns som om jag behöver minst två pluggkvällar i veckan fram till tentan nu. Igår skulle jag, men fick "förhinder" i form av Familjen Annorlunda på TV. :o) Var tvungen att se det fast jag mest blir irriterad på dem, men jag har ju sett de tidigare programmen i serien så nu vill jag ju veta hur det går för dem!

Nu ska jag plocka undan böcker, block, pennor och dator innan lilla herr Klåfinger äntrar lägenheten. Annars kan det lätt uppstå lite råkurr... han har redan "jitat" så fint i min Social psykologi-bok. Pappa och I-or var det han hade ritat berättade han så stolt när jag förskräckt utropade "Vad göööör du??" :o) Mammas lilla busfrö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar