onsdag, februari 18, 2009

Prioritering...

Jag vill hinna plugga så mycket som det bara är möjligt när Alex är på dagis, men jag vill även hinna tvätta, städa, diska och allt sånt där. Jag slits liksom mellan... Vill även hinna ut och gå om dagarna medan det är ljust. Hmm... Man kan ju inte hinna allt. Och snart kommer mamma och hälsar på före jobbet, så det får väl räknas som dagens "break" från studierna. Jag har satt igång en tvättmaskin iallafall och ska väl vika det som hänger sen innan jag kan hänga det som snurrar nu. :o( Skulle vilja dammsuga och göra mer, men jag vet inte jag. Jag har alltid så stora planer med vad jag ska hinna på en dag, men sen går den så himla fort att jag knappast hänger med.


Soundtrack: "Minus celsius" - Backyard Babies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar