lördag, februari 14, 2009

Najs!

Nyduschad, nytvättat hår, skrubbad med olivscrub, gjort OCM... Känner mig som en ny och mycket fräsch människa! Vi har även varit ute och gått en rejäl prommis i det vackra vädret idag. Kan behövas när vi ska på rastarong och käka ikväll. Det brukar ju inte vara så kalorisnålt precis... ^^ Hemma i kylen står den vita chokladmoussen med kardemumma och lime och väntar på oss. Den ska vi mysa med till skräckisen ikväll. Ankie och Anna tipsade om "The Strangers", så den ska vi prova. Ankie sa att den var superotäck men Anna (som tittade själv!) sa att det inte var så farligt. Vi får väl se vem jag håller med! Usch, gruvar mig lite... Jag älskar skräckisar på ett sätt, men är alltid nervös före. :o)

Nu väntar jag på att håret ska torka lite så jag kan firra till det lite med plattisen och min aloe-gel. Sen ska väl nunan pudras innan man kan visa sig ute bland folk. Påklädd och klar är jag redan i fin-klänning och strumpor med hjärtan på! <3<3<3



Soundtrack: "Varför lever du?" - KSMB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar