måndag, februari 16, 2009

Måndag

Föreläsning i förmiddags, som vanligt i den här kursen så var den mycket intressant! Att det sen var en av de bättre föreläsare vi haft på hela tiden gjorde ju inte saken sämre. Antecknade så pennan glödde, men hann inte med allt så jag ska skriva av powerpoint:en som hon skulle lägga ut imorgon. Ikväll orkar jag inte plugga nåt, blir att titta på tredje och sista Indy-filmen. (eller ja, den är ju inte sista längre... men den sista av de RIKTIGA!!!)

Eftermiddagen har ägnats åt läsning, det som var kvar av eftermiddagen när jag promenerat hem och sen fixat lunch. Fanns ingen matlåda eftersom köttfärssåsen igår smakade skit så vi fick beställa kinamat. :o( Det var ju gott iofs, men ingen höjdare att micra tyvärr.

Imorgon kommer förmodligen vårt Star Wars-spel. Måste se till att plugga ordentligt imorgon på dagen så kvällen kan användas till att prova det! ^^ Ska hinna med mitt Assassins nån dag med, men vem vet när?

Dagens Jävla skit: Tappade mitt rouge i handfatet imorse så det gick sönder.
Dagens Roliga grej: Jag har lila naglar, med små fjärilar på! ^^


Miljölöfte, vecka 8: Använda mindre plast, man KAN faktiskt använda brödpåsar en gång till för att t.ex ha matlåda o dyl i. Tantvarning kanske? Eller klimat-smart för våra barns skull?? Gränsen kan synas hårfin där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar