söndag, februari 01, 2009

Jaaaaaaa!!!!

Det var väl det jag visste - Bollnäs skulle ta hem Körslaget!!! SÅ snyggt jobbat av Hanna och kören, ni är bara BÄST!!! :o) Vi skickade massor av röst-sms och satt laddade i soffan med en liten skål misslyckade poppisar och en varsin saffransmuffins sen i julas. Jäkla skit, nästa helg ska jag ta 3 folköl istället. Det blir lika mkt kalorier det.

Nyss var farfar och Siv hit och hämtade Alex, vi får en ensam söndag då vi kan passa på att möblera om i vardagsrummet! Den gamla TV-bänken som stått som "skydd" framför vitrinskåpet får stryka på foten nu. Där hamnar istället min kista och där kistan stod hamnar Alex bord och stolar. De i sin tur ersätts av den gamla fula byrån som jag har mina pärlor och smyckegrejer i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar