torsdag, januari 29, 2009

Suck

Shit vad man halkar efter redan efter ett par dagars hemmavarande med sjukt barn! Jag var ju på föreläsningen + gruppträffen i måndags, men tis o ons har det inte blivit många sidor vända! Märks direkt, jag har massor att läsa och en hel del att skriva till grupparbetsträffen på måndag... Har slitit hela dagen och även försökt sitta lite ikväll, men ögonen börjar bli trötta nu.

Tur att det är dagis-dag för Skrüttet imorgon så jag har hela dagen då med på mig. Blir nog att plocka fram lite böcker i helgen med, söndagkväll iallafall. :o( Tråkigt, men i ett sånt här läge är det tvunget! Högskolestudier är fan ingen dans på rosor! Inte som i gymnasiet när man lökade sig igenom livet, skolkade och tjuvrökte mest hela dagarna bara. ^^ Nu är det disciplin som gäller!

Ska läsa nån sida till i "Bilder av självet" och sen plocka ur diskmaskinen innan läggdags. Imorgon måste jag hinna städa lite med och så ska vi åka och helghandla mitt på dagen typ. Skönt att göra det ensamma utan Skrutt. :o)

Nu är det snart snaaaaart dags för Körslaget-final. Bollnäs kommer självklart att vinna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar