torsdag, januari 15, 2009

Äntligen ute!!

Jag har änteligen stuckit näsan utanför dörren!! Alltså, allvarligt... jag hade inte varit ute sen i torsdags när jag gick ut nyss. En vecka alltså, fatta!! Fredagmorgon vaknade vi ju av att Alex kräktes, den dagen gick åt att ta hand om honom. Lördag kräktes vi, söndag mådde vi fortfarande risigt även måndag. Tisdag och onsdag har jag pluggat, således idag. Ofattbart!

Men idag kom jag ut alltså, gick och mötte pappan och den ickesovande Skrutten när de kom från affären. Jag hade läst klart mitt kapitel och behövde ut för att hämta paket och skicka en bok som jag sålt på kurslitteratur.se. I paketet fanns en sängkappa i svart som vi ska ha när vi varit på Mio och köpt sänggaveln (fast 180 cm då) vi ska ha. Detta plus en kjol, en klänning och tre par svarta leggings till mig!! Lite nytt inför terminsstarten... ^^ Jag hade faktiskt kunnat ta en strl mindre på kjolen, ett vanligt fel jag gör när jag går ner i vikt... Men jag orkade inte byta, hur svårt kan det vara att sätta ett par välriktade stygn i sömmen vid behov? Det var ju resårmidja så det ska väl inte bli några problem ens för en sömnadsklant av stora mått som mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar