fredag, januari 09, 2009

-I´m back!

Mest för att få gnälla av mig lite... Vaknade vid halvtrerycket inatt av ett av de MINST önskade ljudet i världen: barn som kräks. Jag tänkte direkt: "I-or" och slet den stackars åsnan ur sänghalmen och en säker nedkräkning. Upp med Alex, tvätta av honom och byta pyamas och lakan. (naturligtvis stod han upp i sängen vänd åt vårt håll...). Sen har det bara rullat på kan man säga.... Kräk, byta, tvätta, borsta tänder, köra tvättmaskin, byta blöjor med rinnande innehåll osv, osv. Äckelnivån är hög och min mage känns öm och orolig den med. Faan, jag som skulle på tjejmiddag imorgonkväll! Aldrig får man ha nåt roligt!!!

Så, därav min hastiga blogg-uppstart. Men det var skönt med lite "semester" ^^ iallafall. Nu ska jag sätta mig och läsa bok till nästa kurs. "Bilder av självet" heter den och verkar riktigt intressant!! Jag älskar ju allt som har med psykologi att göra och funderar starkt på att beställa lite fler böcker. Det brukar ju alltid finnas "lästips" i de läroböcker man har. Vi får la si hur ekonomin ser ut nästa månad, ska ju beställa lite xbox-spel med. Fanns 2 för 499 på Game.se, det blir "Assassins Creed" och "Spiderwick".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar