torsdag, januari 15, 2009

Avsluta meningarna...

Kusin Lotta har alltid så roliga listor, jag lånar även denna. :o)

Avsluta meningarna:

1. Jag har insett att min senaste kyss... var en trött godnattpuss, halvsovande. ^^
2. Jag lyssnar på... hårdrock
3. Jag pratar... Bollnäsmål, mycket och ofta.
4. Jag älskar/tycker om... alla mina nära och kära.
5. Min bästa vän är... kan inte välja EN bara!
6. Min första riktiga kyss... minns jag inte.
7. Jag avskyr när folk frågar... "är du sur?".
8. Kärlek är... livsnödvändigt.
9. Någonstans, tänker någon på... världsproblemen?
10. Jag kommer alltid att... vara skruttmorsa.
11. Jag är hemligt förälskad i... ingen.
12. Sist jag grät var... i förrgår.
13. Min mobiltelefon är... blank, skapligt ny.
14. När jag vaknar på morgonen... myser jag med Alex i sängen om tid finnes.
15. Innan jag går och lägger mig... måste jag kissa det allra sista jag gör.
16. Just nu tänker jag på... att jag måste läsa klart kapitlet jag håller på med.
17.Bebisar... är gosiga, men de växer upp. ;o)
18. Idag har jag... vaknat, sett på Nalle Puh, ätit frukost och börjat läsa kap. 16 i "Psychology, themes and variations", diskat, vikt lite tvätt.
19. Ikväll har jag... det är bara förmiddag än.
20. Imorgon kommer jag... gå ut och leka med Skrutten? Fredagsfika med familjen.
21. jag vill verkligen... en massa saker, men mest av allt ha mitt betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar