söndag, januari 25, 2009

ABBA

Jag fick ett sånt oerhört ABBA-sug efter att ha sett Körslaget. Jag är uppväxt med det (som de flesta andra 70-talare) och har alltid tyckt att musiken är skön. Så sagt och gjort - jag rotade fram mina gamla skivor och nu poppas det för fullt här. ^^ Bättre soundtrack till paketinslagningen som nyss pågick i köket kan man ju inte få! Usch, borde gå och klä om och göra mig klar snart. Klockan tre ska vi på fika och fira Theo o Tindra. Alex var dit på Theos barnkalas kl tio med farfar och Siv. Han får vara kvar hos dem medan vi fikar, bättre han äter middag ikväll istället... Han hade ätit TRE tårtbitar + godis i förmiddags... O__o

Efter det svänger vi nog förbi Picasso på hemvägen och hämtar upp lite kebab. Skruttas skulle få kalops hos farfar och sen skjuts hem till sina föräldrar. Snacka om service!! Sivan skulle egentligen klippa mig ikväll, men vi har fulla bilen med emballage och gamla sängramen så det finns liksom inte plats för oss allihop i bilen. Det får bli klippning en annan gång. Ska försöka färga håret i veckan iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar