lördag, december 27, 2008

USCH

Faan, va less jag blir på sjukor å skit. Först the eye inflammation sen de här. Va fan ÄR det?? Jag har slutat må illa, men fryser som en hund och vill bara sova (iofs kan väl det förklaras med de senaste dygnens skrala sömn) och magen känns upprorisk. :o(

Utte verkar piggare iallafall, han åt lite till lunch och nu sitter han i köket och fikar med sin far. Jag sitter här, med en filt över axlarna som värsta tanten. O__o Kul helg ju... Inte för att jag vet vad vi skulle ha gjort annars en dag som denna.
Har spelat lite spel medans Alex vilade, "LEGO Indiana Jones" skapligt kul men vi fastnade vid nå jävla flygplan. Jag har inte väääärldns bästa tålamod annars heller å inte fan blir det bättre av att jag är sjuk, trött och inte har druckit nå kaffe idag. Måste leta reda på nån Walkthrough som förklarar vettigt vad man ska göra där, annars kanske jag råkar slå sönder hela jävla xboxet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar