tisdag, december 16, 2008

-Till honom??

Alltså det är reklam för nå tidningsföretag på både TV o radio nu, förslag på julklappar...:
-Till henne, 3 nr av Elle
-Till honom, 3 nr av Världens historia...

Alltså - JAG är tjej men prenumererar på "Världens historia" (och Illustrerad vetenskap), jag har aldrig i mitt liv läst en Elle. Är det fel på mig? Är jag okvinnlig på nåt sätt? Passar jag inte in i reklamvärlden??

*skiter egentligen fullständigt i vilket, läser mina historietidningar vad fan dom än säger*

4 kommentarer:

  1. Såg också den reklamen. Blev också sur. Och arg. Vadå Elle för man är kvinna?
    Jag vet en man i min närhet som gärna läser reportagen i Amelia. Sen kan jag erkänna att jag gärna ögnar några rader i S-sport, för det är så välskrivna texter.

    Hur ska vi förklara detta för barnen? Har vi ens rätt att fostra våra barn?
    Rolig blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Nä man undrar ju vad stackars Alex ska få för uppfattning om manligt och kvinnligt? Här är det pappa som sitter i löplina mellan sängen och spisen och mamman sitter i fåtöljen och läser "herr"-tidningar...

    SvaraRadera
  3. Ja du är lite maskulin av dig du:D De är väl du som är karlen in huset.

    SvaraRadera
  4. hahaha jaaa har du inte fattat de förräns nu annalena ;) hehe
    elle... d vore nåt för dig d..:P

    SvaraRadera