måndag, december 15, 2008

Pust!

Gudars skymning vad skönt det är att komma ut, men blir så snabbt "beroende" av promenader bara man börjar. Vi har nyss varit ute på en tvåtimmars med Utte i vagnen. Det var grått och lite ruggigt ute, men skön luft på nåt sätt. Hjärnan känns klarare och jag fick klart avsnittet jag satt och skrev på i ett litet kick nu! Sitter och smuttar på en kopp av mitt kära chai-te nu och ska strax gå ut och ta en alvedon (sitter i sovrummet) och hämta en bok om kvalitativa forskningsmetoder så jag kan skriva ihop en jämförelse. Jag tror faktiskt att jag får klar den här senast onsdag om jag lägger manken till nu när jag är ensam tis o ons. :o)

2 kommentarer:

  1. Ja men dom köttbullarna är ju bäst, dom slår inte Tillmans ens om dom försöker:D

    SvaraRadera
  2. Men god....jag skrev ju att du va bra på NÅGRA SAKER och att TVÅ av dom va mos och adventsgryta :)

    SvaraRadera