onsdag, december 10, 2008

Pain

Idag har jag ONT i nacken och axlarna. Vet inte om det är för att jag var ute o gick när det var så kallt igårkväll eller om det är nåt annat. Kan inte tycka att jag gjorde nåt utöver det vanliga igår... kyla är ju lurigt för mej, men jag tyckte jag hade en sån varm tröja med rejäl hög krage. Jaja, som tur är så ska jag ingenstans idag, jag går nog inte ens ut och går nåt. Möjligen ikväll efter maten om resten av la familia vill följa med. :o)

Jag har börjat läsa rapporten till uppgift B: "Invandrare på 1990-talets arbetsmarknad." Nätt liten läsning på 50 sidor forskarbabbel. Sen ska jag: Identifiera en problemformulering, välja en metod (kvantitativ eller kvalitativ) för att studera problemet, argumentera för vald metod, redogöra för hur min identifierade problemformulering belyser invandrarnas situation på 1990-talets arbetsmarknad osv osv... beakta, argumentera, diskutera , belysa, bla bla bla... -__-
Nu vill jag bara ha klart det här, usch vill ha jul-ledigt!! Jag tänker ha helt pluggfria dagar mellan julafton och nyårsafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar