måndag, december 29, 2008

Jippiiii!!!

Kom just hem från Slynsam och JAG HADE INGEN ÖGONINFLAMMATION!!! Syntes inget nu iallafall, isåfall var det en liten en som gick över fort. Tjohooo! Känns himla skönt, men lite surt att jag slängde två par linser i onödan då... Nu räcker de ju inte till nästa koll, men den dgen den sorgen. Hade jag varit smart hade jag ju självklart köpt ett par redan idag men jag var så lycklig så jag svävade på små moln ut direkt. Utan en tanke på att frosta av frysen...

Jag var o shoppade lite före, lite julsaker på 50% rea på Presenter & smide (SIA, jättefina grejer) och mockisar och lite tröjor åt Alex på Lindex samt lite mat och förnödenheter på Tempo. Ovant för mig att handla mat, hur gör man liksom??
Nu ska jag strax värma en våffla åt Alex och sen ska han väl sova. Blir väl inne idag med, då termometern visar på 13 grader. O__o

1 kommentar:

  1. sjukt o se era rubriker... du har jippiiii och thomas har va faaaaaan... haha! /kajsa

    SvaraRadera