onsdag, december 03, 2008

En "sån där" natt...

Usch, inatt var det komplett hopplöst att sova! Jag låg och vred och vände mej, för varmt, mensvärk och alla möjliga fel. Gick upp, tog ett glas mjölk och satte mej vid datorn en stund... Inväntade tröttheten som inte ville komma. Jag blir bara så less på mina jävla sömnproblem ibland! Så länge jag kan minnas har det varit såhär. Jag känner mej typ ALDRIG utvilad! -__-

Nåväl, idag ska jag plugga igen (som vanligt), tror jag ska följa Ankies tips och försöka hitta en referens till arbetet i varje bok. Jag HAR ju verkligen köpt och (snart) läst allihop! Till och med de två som inte var obligatoriska!
Känns nästan som om jag skulle behöva sova en stund först, men jag vet inte om jag ger mej tid. Känner mej rätt seg, iofs kan det ju bero på att mitt hälsosamma jag inte låtit syndaren i mej få nåt kaffe än. Bara en kopp chai-te och knäckebröd med champinjonost på. Får se om jag kan klara mej utan kaffe idag? Det är ju mest bara skit för kroppen det här med koffein. Skulle behöva sluta med nässprayen med... det är VERKLIGEN illa att hålla på med! Men hur lägga av?? Får försöka masa mej till apoteket idag och köpa sån där Rhinocort aqua eller vad det heter som är bra för "avvänjning", behöver ändå mer alvedon forte.

Jaja, nu ska jag sluta upp med att babbla strunt och börja bläddra i böcker och leta sånt jag kan använda mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar