söndag, december 07, 2008

Det tar sej, sa mordbrännarn.

Jodå, söndagen artade sej skapligt ändå. Vi tog en lång promenad efter Alex ätit lunch. Runt heden, hör och häpna: han somnade i vagnen!!! Det har inte han gjort på flera månader, det gick visst bra nu när han fick sitta upp tills han blev trött och inte behövde ligga platt ner. Vi sänkte bara ner lite och han fick ligga på sidan i sin "sovsäck". :o) Skönt, är ju trevligt att kunna gå ut med vagnen ibland.

Thomas håller också på att skaffa en blogg, jag lägger upp en länk sen när den är klar. Just nu åkte han till pizzeria Bandy för att hämta en familje-apollo. ^^
Alex: -Pappa åka hem.
Pappa: - Nä, jag bor ju här... jag ska hämta pizza.
Alex: -Ja, pappa åka hem pissa. Heddå, syns imonnon!!

Man skulle ha filmkameran framme jämt, det blir så otroligt många roliga situationer och dialoger varje dag nu! Underbart att få följa det här lilla livet och hans utveckling som går så fort framåt att man blir farträdd. Nu sitter han i soffan och säger: "Jage titta Nalle Puh..." :o)
Nu ska jag sluta mamma-fjanta... sånt är ju inte alls kul att läsa för andra! Men det är en sån dag idag, imorgon kanske jag skriver nåt roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar