torsdag, november 06, 2008

Värry ixpensiv

Usch vad dyrt det är att vara student!! Såg just att jag behöver två böcker till till den här förbannade kursen, så det var bara att glida in på lycknis.se och beställa dem... tog en om studieteknik med, så slutnotan bidde på 600 spänn. o__O (-jaa, jag VET att man ska leta begagnat, men jag ORKAR inte lägga tid/energi på det. Jag säljer mina sen istället.)

Jag har kommit långt i mina papper, det var flera kapitel i mitten där man kunde hoppa över långa stycken text. Sånt gillar jag. Nu har jag "bara" sista bunten kvar om Ekonomiskt tänkande inom sjukvården under 1990-talet. Låter intressant, men jag vet inte om det känns som om det behövs så mkt till vårt grupparbete?? Jag tror jag lägger det åt sidan så länge och hör vad de andra tror. Träffar ju dem på måndag eller tisdag. Jag kan ägna mig åt det som ska vara till föreläsningen på tisdag istälet kanske? Ja, jag vet inte.... Har ett häfte om etiska riktlinjer för forskning med som ligger och hoppar. Fasen, man skulle ha ett par-tre huvuden till att läsa med. :o(

1 kommentar:

  1. Jag säger bara en sak: Bibliotek! :) Synd att vi inte bodde närmare varann, då skulle jag kunna stödja dig med fjärrlånade böcker!

    SvaraRadera