måndag, november 17, 2008

still bakis

Usch, känner mej inte riktigt på topp idag heller. Iofs har en förkylning smugit sej på mej med. Kändes mysko redan igår och idag vaknade jag med apont i halsen och helt igentäppt. Och Skrutten har kanske vattkoppor, livet är hårt! Tur att pappan är på benen iaf. Jag måste plugga idag, men ska stanna hemma från föreläsningarna imorgon och ta hand om Skrutt. På onsdag får han vara hos sin mormor så jag kan gå till Heden och vara med på grupparbetet iaf.

Lördagens fest var rolig! Fast det var både lekar och singstar... jag sjöng faktiskt! Fanns ju en del bra låtar till och med. "Show must go on" med Queen regerade jag på! Vann även "London calling" fast bara knappt. Den är fanimej svår ju! o__O
Maten var supergod (fastän det var kött) och vinet gick i finfint... Igår hade jag ont i huvudet och lätt illamående. Blidde pizza till middag (eller kombinerad frukost, lunch och middag för det var det enda jag åt på hela dagen typ). Mormor var hit och hälsade på sitt sjuka barnbarn lite och Bobbo kikade in en sväng på kvällen. Precis när Utte gått och sagt: "Nu kommer Bobbo". Han kände väl det på sej!

Nu ska jag plugga... blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar