onsdag, november 05, 2008

soon hundred

NÄSTA inlägg jag skriver kommer att bli mitt hundrade i den här bloggen, jag måste fundera nooooga på vad jag ska skriva i det. Det får ju inte flunsas bort på nåt skit bara!!
Imorse var Skruttet ovanligt morgonpiggt och slog upp de klarblå redan tjugo i sex typ. Mindre skoj... fast det är ju ganska mysigt att få en mys-stund sådär på morgonen iofs. Ligga och kramas under täcket och lukta på I-or.

Idag har jag hemmastudier, ska ta mej an det rejäla "häftet" om förändringar i äldrevården som vi ska göra vårt grupparbete omkring. 185 sidor eller vad det var, tog låååååång tid att skriva ut iallafall. Förmodligen inte alltför snabbläst heller, men jag tänkte hinna igenom det idag + imorgon! (här är det hårda bud som gäller!!) Även en prommis runt Åsen ska avklaras idag innan det är dags att hämta Utte på dagis och åka till BVC och räkna gaddar. De gör tydligen sånt på två-åringar, lycka till säger jag bara.

Jag försökte häromdagen:
Jag: Ska vi räkna dina tänder, Alex?
Alex: Jaa...
Jag: *sticker in ett finger i lilla munnen*
Alex: *flinar, biter*
Jag: Aaaj! Inte bitas!!
Alex: Näe. *biter lite till*
Jag: *rycker loss fingret och tänker att det där får fan bli deras problem*
Alex: En, tåå. *pekar på sina egna tänder* -jättedutti!!
Jag: Mmm...

, nu ska jag borsta mina egna tänder, sen lääääääsa. *boring*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar