onsdag, november 19, 2008

Kliar

Jaha, det har börjat klia på mina fingrar... var de nå skit Utte hade ändå som jag har fått? Men VAD?? Förrestem hade ju inte han på fingrarna, och jag tycker inte det är prickar precis på mej. Mer bara rött, som jag brukar bli när jag pekar på blommor som jag inte tål. Hmm...

Ja han är ju på dagis nu, så det är inte mycket att göra åt. Bara att hoppas att det inte är nåt som han sprider vidare då.
Jag ska strax göra mej i ordning för att knata upp till Heden, det är svinhalt ute så det är väl bäst man går i tid. Usch, vi ska ha möte ang konflikter i gruppen idag... HATAR sånt! Jag stör mej inte på nån och blir illa berörd av att folk gör det. Kan inte folk bara acceptera varandra som de är och tycka om varann? Peace and love liksom? *värsta hippien*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar