fredag, november 21, 2008

Kan inte äta

Jag har så förbannat ont i halsen så jag kan knappt äta nåt. Lever på isglass (piggelin) och lättsvalt vit bröd. :o( Mindre inspirerande måste jag säga... men kanske man lyckas gå ner nåt gram på kuppen om man har tur?? Näe, knappast att JAG har tur, hur kunde jag ens fundera på nå så urbota dumt?

Jag sitter med min kära uppgift och fipplar. Går framåt faktiskt. Även fast jag har lite svårt att bestämma mej för själva upplägget och hur mycket jag ska ta med. Har bara 1/2 -1 sida per del på mej. Jag skriver och skriver nu så rensar jag sen tror jag... Huvudsaken jag har materialet!

Det luktar mat från köket, Alex och pappan äter god kyckling/chorizogryta och ris. Själv tuggar jag tuggummi. ^^ Alltid något.

Tänk att det kunde bli på dette vis av lite virus va? Vem kunde tro det? Tydligen så blir det nå vajsing med immunförsvaret så det är därför man får nässelutslagen. Kan det ha med Vitiligon att göra? Det är ju också immunförsvaret som jävlas med kroppen på nåt sätt.
De är då själva faaan att vissa ska få allt jävla skit.

1 kommentar: