tisdag, november 18, 2008

hoj hoj

Imorgon blir det skola iaf, jag har ont i halsen utav bara helvete men är inte så värst förkyld. Håller jag månne på att få halsfluss igen?? Usch och fy isåfall, det var inte alls kul...
Skrutt verkar inge sjuk iaf, så honom skickar jag helt kallblodigt till dagis imorgon. Vi ska pyssla grupparbete imorgon hela dagen typ. Skulle vara så himla skönt att få alla uppgifter klara innan jul... men det är väl en orealistisk dröm. Fast man ska ju sikta mot stjärnorna sägs det.
Det värsta är väl de förbannade individuella uppgifterna som det inte känns som jag fattar ett enda dyft av.

Idag har jag å Alex varit ute och gjort äppelmos... vi trampade på frysta äpplen som låg på gräsmattan. Jättekul tyckte han, sisådär tyckte mamma. Sen stod vi inne i hundgården i säkert 20 minuter och tittade på när Buzz åt en "mimme" (tuggben), också lite sisådär kul enligt mej. Men vad gör man inte för att roa sin lilla avkomma?

Nu ska jag fan snart gå och lägga mej, tidig morgon imorrn. 6:40 - uscha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar