söndag, november 02, 2008

Fibromyalgi

Ja-a, en åkomma så god som någon... Jag känner av min å det bestämdaste idag! Jag tror varenda jäkla triggerpunkt på hela kroppen värker, till och med att böja fingrarna gör ont. :o( Usch vad tråkigt det är med höst/vinter. Jag vet att jag har månader med stelhet och värk framför mej nu. I somras tyckte jag att jag hade accepterat mitt öde ganska bra, men nu känns det hopplöst igen. Så jävla orättvist på nåt sätt, att jag ska ha den här skiten plus att jag ska få vita fläckar över hela jävla kroppen. Vad har jag gjort??
Jag har tagit en Dexofen på morgonen iallafall, och nu sitter jag här med en jättekopp kaffe. Jag har röjt lite i köket, dragit igång diskis och Alex sitter och tittar på Cars... Så nu känns det lite bättre.
Kalaset igår var lyckat, kul att se alla kidsen. De växer så fort!! Alex fick fina Bamse-presenter, ett pussel och en ljudbok. Jag tänkte att vi skulle lyssna på boken nu på morgonen, men han ville titta bilar såklart.

Nu ska jag nog sätta mej och plugga lite tänkte jag, allt jag hinner läsa före tisdag är ett plus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar