måndag, november 03, 2008

alone

Utte och pappan har varit borta ikväll, kom hem lagom till fika/läggning. Jag hann träffa min lilla Skrutt medans han åt yoghurt o macka i soffan typ. Sen bytte vi till "jama" och nattade. Vi ses väl vid tretiden inatt igen tänker jag... då vi ska ligga och umgås några timmar innan vi slocknar strax före uppstigningsdags! ^^ Nä, vi får verkligen hoppas han är trött av dagens o kvällens strapatser så han sover hela natten, annars kanske mamman flyttar härifrån snart. Till ett skrutt-fritt ställe där man får sova om nätterna. (var ligger det stället??)

Imorgon är det Gävledag. Introduktion till nya kursen - "Vetenskapsteori och samhälls-vetenskaplig metod". Låter skoj va?

Nu ska jag se om det är nåt roligt på TV, annars tar jag ett litet age-spel kanske.

1 kommentar:

  1. Den kursen har jag läst, oh den var inte rolig någonstans. :( Hoppas det gåt fint ändå för dig! Ska du snart skriva uppsats då eller?

    SvaraRadera