lördag, oktober 25, 2008

Suck och pust...

Vad jobbigt det är att vara förkyld tycker jag. Jag är som en karl, tycker oerhört synd om mej själv. ^^ Fast jag BRUKAR lessna på att ta det lugnt och istället börja dona med annat. Nyss gjorde jag en "riiimejk" av den gamla TV-bänken som står parkerad framför vitrinskåpet. (ja, för att Alex satt och plockade ut pappas whisky-flarror en dag TROTS att handtagen var bortskruvade på dörrarna) Den blev ett garage för Uttes bilar! Smart va? Jag gjorde helt enkelt så att jag ställde in alla bilarna i hyllorna och Voila! - ett garage!!! :-) Får se vad han säger när han kommer hem från kalaset. Säkert med ännu fler leksaker som han fått i present och hög på socker.

Har ingen matlust, så det blir nog ingen middag ikväll. Tar nåt lätt när Alex lagt sej istället kanske. Om andan faller på då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar