torsdag, oktober 02, 2008

Sådärja

En nyan blogg, är så förbannat less på metrobloggen.... De har retat upp mej med att sjabbla bort inlägg för sista gången nu kan jag lova!!!

Jag har hemmastudier idag, Alex är sjuk och hemma med sin VAB:ande pappa så de leker ute i vardagsrummet medans jag sitter inne i sovrummet och letar teorier o begrepp som jag kan använda till min lilla fina uppgift. :) Går rätt bra än så länge, men jag har ju två delar till kvar att göra med. :S

Hoppas Skrutten blir frisk till lördag så han kan sova hos farmor då. Jag ska ju få min födelsedagspresent av snälla älsklingen då. Teater "Lita på mamma" och middag på strandis före. <3 (saknar smiley-funktionen i metrobloggen lite...)

Jaja, nu ska jag plugga!!

soundtrack: "Problems"- Sex pistols

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar