tisdag, oktober 28, 2008

Rubrik

Jag tycker det är skitsvårt att komma på en rubrik till mina blogginlägg. Kanske man skulle köra nån form av tema??
Okej, den här veckans rubriktema: konstiga/äckliga åkommor. En utmaning bara det, får sätta mina undersköterskekunskaper på prov!!

Inatt har jag faktiskt sovit rätt bra, vaknade redan halvsex tyvärr. Varken Utte eller jag har väl kommit in oss i vintertiden än. Men det är skönt att det är ljusare på mornarna, Alex är så mökrädd nu och det är "fagigt" så fort det skymmer det minsta lilla. :( Lille gofisen.
Impregnerade hans kängor igår. Tänkte på en sak - alltså impregnering stöter ju bort vätska va, och bindor typ libresse ska ju suga upp massor av vätska sägs det. Så vad händer om man sprayar impregnering på en binda?? Tar det liksom ut varann då, eller vinner nån av dom? Var tar vätskan vägen? En viktig fråga i mitt liv just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar