onsdag, oktober 29, 2008

Reflux

Nu har vi varit till Gäddvik och fikat med hela stora släkten Wälås (och allt vad dom nu heter). Alex fick panik först av allt folk, men efter lite fika och en korg full med indianer och cowboysar så tinade han upp. Kattis fick till och med en kram innan vi åkte hem. Nu ska han till att lägga sej efter en halv mugg yoghurt i soffan. Sen ska vi föräldrar kvällsfika macka med hemost på... hann med ett besök till ostkiosken på vägen dit. (såg ni, såg ni - jag gjorde min första hyperlänk!!!) ^^

Träffade brudarna på stan idag, vi åt lunch och drack kaffe på Roys och sen gick vi i lite affärer. Jag hade en 30%-rabatt på Lindex som jag hade tänkt handla nåt nytt för att ha imorrn och på lördag. Men den hade gått ut igår så då blev jag så sur att jag struntade i att köpa nå kläder. De är då faan typiskt mej. Hittade två ögonskuggor (en svart och en plommon typ) och en ögonbrynspenna iaf. Alltid nåt att trösta sej med.

Nu ska jag gå och tvätta nunan och sen placera mej i soffan med boken "Närhet och distans."



Imorgon: IN FLAMES!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar