torsdag, oktober 23, 2008

Nu har jag:

  1. Plockat undan alla leksaker
  2. diskat
  3. vikt tvätt
  4. börjat ändra lite på uppgiften
  5. pratat i telefon en hel massa
  6. varit ute o gått en timme
  7. ätit macka o kaffe till lunch...
  8. kokat mer kaffe
  9. tagit fram servetterna med bilar på och Axel-ljusen. (ja jag veeeet att han heter Alex, men man kan väl kasta om bokstäverna!!!)
  10. funderat på om jag ska ta fram kakor ur frysen
  11. kommit fram till att det kan vänta
  12. torkat borden i köket o vardagsrummet
  13. röjt på hallbyrån, denna ständiga oreda...
  14. ställt alla skor i hyllan
  15. glömt att dra igång diskmaskinen, ska göra det nu
  16. vädrat lite

Snart kommer mammsen med lasagnen vi ska äta till kvällsmat (bra att ha mammor ibland), vi ska hämta Utte på dagis och hans pappa får snällt vara hemma och torka golven. Sådeså, men han erbjöd sej faktiskt själv.

Jag ska ta en kopp kaffe nu och slappna av lite innan det är dags. Vet knappt hur många som kommer eller vilken tid de dyker upp. Bobbo ringde, han är kvar i Sthlm och skulle på Ikea imorrn. Han skulle komma imorgonkväll istället. Då får han tacos med före tårtan. Jag ska spara ett av paketen från dom som Utte kan öppna då istället. (mammas idé det med, jag står fast vid mitt förra uttalande).

1 kommentar:

  1. Du glömde lägga till "Bloggat järnet" till din lista. Kul att hälsa på i ditt bloggliv iaf.
    Ha det bra / Kram DT-Putte

    SvaraRadera