fredag, oktober 24, 2008

Ännu mera tårta

Nu har Bobbo vart här, Alex öppnade ett till paket och hittade glatt en tankbil från uppu (duplo) som LÄT!!! Ojojoj, höjden av lycka för en tvåårig kille. Ännu mera tårta bjöds samt chokladbollar. Sen var det full fart - sockerkick på högsta nivå tills det sa stopp... Nu ligger han i sängen och det har inte hörts ett knäpp därifrån. (-Bobbo byta jama, bosta tänne å byta jöja!!!) Stackars Bobbo får slita hårt när han är här minsann, sköta bestämd Skrutt.

Nåväl, jag hostar än och det svider allt mer i halsen och näsgången (eller vad heter den där som sitter mellan halsen o näsan liksom?) jag har även börjat nysa och känner mej lätt febrig. :( Ser mörkt ut för kalas i Galvsbo imorgon vad det verkar. Tråkigt, men jag kan ju inte gärna åka dit och smitta alla heller. Vi skulle höras av imorrn så får vi la si hur de blir.

Nu ska jag snart ta en dusch och sen titta på nån film typ. Om jag orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar