torsdag, oktober 23, 2008

Ne-ej

DEn har fortfarande inte kommit, responsen. Jag börjar bli så ini helvette less på det ordet att jag inte ens vet om jag vill läsa den när den väl behagar dyka upp. Men det måste jag ju, eftersom mitt betyg hänger på att jag läser den och gör om, gör rätt det de kommenterat de goda lärarna. (ÄR de så goda tro??)

Imorse vaknade min lilla födelsedagskille av klockan som ringde, skönt så slipper jag väcka honom. Men han ville Ova meee... så jag fick bända upp honom ur sängen ändå. Mindre skoj. Inte ville han titta på sej själv i tidningen heller, den åkte i golvet. Som muta för att överhuvudtaget få honom att klä på sej lovade jag att följa med och lämna på dagis (-mamma följa aaagi, Ajji stanna hemma o__O) Smart unge det där, vet att förhandla.
Väl framme lämnade vi kassen med bullar till fröken Tina, hon blev glad. Hoppas ungarna blir det med. (Ja vi hade fått lov av fröknarna Kajsa, det var bara kostchefen som tyckte annorlunda men henne sket vi i!!)

Nu sitter jag här och väntar. Ska nog gå och borsta tänderna, tvätta mej och sen värma upp dagen med lite dataspel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar