torsdag, oktober 23, 2008

Najs weather

Nu när jag sett att det inte är så apmycket jag behöver ändra i min uppgift och vet att jag har till 24:00 NÄSTA torsdag på mej så ska jag fanimej släppa loss mej själv från datorn och gå ut i det fina vädret!! Solen skiner ute och det gäller att ta vara på de fina höstdagar man bjuds på. *låter äckligt hurtig och optimistisk som en gymplärare på speed* Ska nog ta med mej kameran med och knäppa lite fina höstlöv. Jag gillar att knäppa kort på höstlöv, sen sitter jag där med massor av gula kort och undrar vad jag ska ha dom till. Jag menar hur kul är det att framkalla och fylla fotoalbumen med dom liksom?? Jättekul för folk som kollar "här är ett lönnlöv och här en hög med björklöv" WOW!!! eller inte...

Jaja, nu ska jag UT som sagt. Över och ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar