fredag, oktober 31, 2008

Mjäll

Ja vädret ute får mig osökt att tänka på denna åkomma.


FY FAAAAN VA BRA DE VAR IGÅR!!! In Flames är kungar, de levererar alltid bra musik, bra ljusshow och gött mellansnack på göteborgska. ^^ Ett jävla tryck på "Only for the weak", "Alias", "Trigger" och "Cloud connected". Fast på den sistnämnda hade jag kunnat vara utan tjejen som toksjöng med världens gapigaste, falskaste röst bakom. Det förtog en del av stämningen, men att liksom ba "Kan ni dämpa er därbak?" på en hårdrockskonsert känns sååå medelålders. Hon höll käften sen iallafall. Och han som rökte inne åkte ut med skägget före.

Hemresan då?? Vi låg på bra, trots regn, till en bit före Gävle... då började det kräk-snöa!! Fy fan vilket väder det var. Jag tycker synd om Thomas som körde, för man såg fan ingenting ibland. Jag var skittrött så jag blev tvungen att ta en powernap på nån minut, men sen höll jag mej vaken för att han skulle ha sällskap. Vi var väl hemma kring halvfyra och stöp i säng som furor med rotröta.
Pratade med mormor när jag vaknade, Alex hade vaknat tidigt imorse så han och morfar hade varit ute o lekt i snön redan före åtta. :) Det hade blitt tidig natt igår eftersom han inte sov nån middag. Idag skulle hon försöka lägga honom inne istället, det här med att sova ute i vagn verkar han vara helt klar med. Vi som köpte en sån dyr, fin åkpåse förra vintern. >__<

Nu ska jag käka frulle, kaffe å nybakta scones! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar