fredag, oktober 24, 2008

febran

Va fasen, jag har suttit här och känt mej lite hängig o frusen idag men tänkte att det väl berodde på att jag var trött och sådär. Men när jag reste mej och skulle värma lunch så kände jag att det värker liksom i ryggraden med! :-o Som feber-värk typ... och - mycket riktigt så håller jag på att få feber. Jag hade 37,5 nu och det är mer än vad kallblodiga (36,4) jag har annars. Va faaan, ska jag till å bli sjuk nu eller vaddå?? De har jag varken tid eller lust med. Tänk om jag är sjuk på torsdag när vi ska ner till Sthlm och se på In Flames!! Det går verkligen inte an, jag SKA dit om jag så ska behöva sitta i rullstol eller bäras på bår. Jag missar INTE en till spelning med dom nu. Punkt. Slut.

Thomas håller på och monterar ihop Alex tramp-traktor med släp som han fick av farfar o Fif igår. Vad glad han ska bli när han kommer hem! ^^ Jag pratade med mormor nyss och då satt de och bredde macka efter att han ätit en rejäl lunch. De skulle försöka gå ut och gå med vagnen och se om han vill sova nåt. Annars får väl vi rycka ut med bilen och ta en tripp upp till Fullen eller runt Norrsjön eller nåt. Fattar inte varför det har blivit så struligt med sovandet hemma, på dagis lägger de bara honom rakt upp och ner i vagnen och han sover 1,5-2 timmar utan minsta gnöl. När vi går ut med honom gallskriker han och ska sitta upp. Why?? 2-årstrotset rockar hårt i ååååår.... ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar