lördag, oktober 11, 2008

Bläää för skumpa

Usch, jag fattar verkligen inte what the fuzz is all about med champagne?! Upplys mej please... Igår hade vi en liten flaska Gula änkan, tänkte det kanske skulle vara godare om man hade riktig. Men icke!!! Jag drack inte ens upp min, efter att ha svalt några klunkar fort och hållt för näsan insåg jag att jag inte kunde plåga i mej allt. Så jag blev tungen att spara en skvätt. >__< FAST den kostade nästan 200 spänn för en sketen liten flaskjävel. Tänk vad många goda öl man hade fått för dom pengarna istället!!

Jaja, vitchokladmoussen med kardemummasmak och bär var utsökt iaf... men mäktig! Det finns en extra kvar i kylen, den kan Alex få som mellis kanske. Han fortsätter sin matvägran idag med, vi får la si om han behagar sova vagnen nåt. Vi ska gå ut och gå snart, gå till Elgiganten och byta min roliga mp3-spelare som vägrar funka. Så imorse när jag skulle ha sovmorgon fick jag lyssna på den gamla härken, kasst ljud och skitlite utrymme för musik ju.

De bidde ingen skräckis igårkväll, de bidde bara TV istället. Singalong och Extra extra. Sen var vi så trötta bägge två så vi hoppade i säng rätt tidigt. Får väl se vad som händer ikväll, kanske det kan bli nån film av då??
Alex ska vara med faffa o Fif ikväll typ, de skulle åka till Delsbo och plantera på nå gravar och så. Men han kommer hem till natten, han är ju sjuker än. Snorig och dan.

1 kommentar:

  1. När det gäller champagne måste man komma upp i 1000-kronorsklassen om det ska bli riktigt gott. Ofta man köper de flarrorna dock!

    SvaraRadera