torsdag, oktober 02, 2008

Back in black

Jahaja, då var det slut på den lilahåriga eran då, jag är tillbaka som svarthårig igen. Känns.... skönt faktiskt.
Idag har jag bara varit inne, det har regnat typ hela dagen och Alex är hostig o gnällig. :( Trist. Hoppas på bättre väder imorgon, åtminstone när jag ska gå till o från Heden då!

Jag fick ett paket på posten idag!!! En skitcool T-shirt som det stod "The godmother" på :D 30-årspresent från Kajsa. Tackelitack tack (sa mamma, fast hon inte fick nån kaka...) för den!! Jag får väl ta å knäppa kort på den o lägga ut på soggy bottom kanske.

Nu håller Utte på å äter gröt i köket, han är gnällig o trött. Han ville inte sova middag efter lunch idag så han slocknade en sväng vid halvfyra typ istället. Lille Skrutt... allt blidde tok. Men gröten verkar god iaf som tur är. :) Man gläds åt det lilla som småbarnsmorsa!

Nu ska jag fortsätta läsa lite, sen blir det lite kvällsmys i soffan med lite LCHF-fika och kanske en movie med älsklingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar