tisdag, oktober 21, 2008

Alltså allvarligt...

Var fan ÄR responsen, seriöst?? Vad är grejen med att ha deadlines åt bägge hållen om det bara är vi som ska hålla dem? Kan man inte få tillbaka arbetena i tid? Vi har en, EN veckjävel på oss att rätta till fel och sen lämna in den slutgiltiga versionen som ska betygssättas... Nu har det försvunnit en dags jobb, för den lär ju knappast komma härefterdagen. Och har man småbarn så är det inte så aktuellt att sätta sej sen han kommit hem från dagis. Förbannat också!!

Jag la mej på sofflocket en stund, skulle bara vila liiiiite innan det var dags att hämta Alex och handla. När jag vaknade var lägenheten tom... o__O Jag som skulle med å hämta Utteskrutt tänkte jag när jag nu ändå var hemma såpass tidigt. Men ICKE!!! Jag ska då följa med o lämna imorrn. Han tycker det är så kul när mamma är med. Min lilla Skrutt... snart kommer han hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar